بازی پرسپولیس با کشت و صنعت

سلام به تمام دوستان عزیز امیدوارم حال همتون خوب باشه خوب احتمالا دیروز همتون بازی رو دیدید  بازی پرسپولیس با کشت و صنعت شوشتر !!!بازی بدی نبود و پرسپولیسم برد ولی گلهای باحالی بود مخصوصا گل دوم رو من باهاش خیلی حال کردم!!!!ولی علیرضا فغانی (داور)که وسط کار کاویانپور رو انداخت بیرون حالم گرفته شد ولی در هر صورت Image hosting by TinyPicشیره !!!پرسپولیسم افتاده رو دور بیش تر بازی ها رو میبره خوب بالاخره باختام واسه اینه که تجربه کسب کنه گلای این بازی رو هم که همه میدونید دیگه یکی رو سیدداوود سیدعباسییکی هم  شیث رضایی ولی من با ماله شیث رضایی بیشتر حال کردم تماشا چی هام زیاد استقبال نکرده بودند کلا ۷۰۰ نفر اومده بودند که ۱۰۰ نفرشون طرفدار کشت و صنعت بودند منم براتون فیلمایه این دو گل رو آماده کردم که میتونید ببینید برای دانلود راست کلیک کنید و بقیشم خودتون میدونید

Image hosting by TinyPicImage hosting by TinyPic

اینم گل اول

اینم گل دوم

                                               Image hosting by TinyPic

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ب.ظ http://ARSIN.BLOGSKY.COM

سلا... نه
همه‌ با هم همصدا‌ مگیم‌ پرسپولیس سرور سطل آشغاله
بگید پرسپولیس نوکر استقلاله
اســــــتـــــــــــــقــــــــــــلال
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــرور
پرسپولیسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد